مکمل ها
4-0
3 دی 00     4959 بازدید
مکمل ها

مروزه با توجه به مطالعات انجام شده و شناختی که نسبت به  اثر مکمل های ورزشی بر پیشرفت ورزشکاران به دست آمده است، بحث مکمل ها داغ تر از همیشه است.

تقاضای بالا سبب شده تا بسیاری از شرکت ها که حتی در حوزه تولید دارو دستی ندارند، وارد عمل شوند و دست به تولید مکمل های ورزشی بزنند.

نتیجه این فرآیند رویارویی ما با حجمه ای از نام برندها است که انتخاب را برای ما دشوار می کند.

به همین منظور سعی داشتیم تا در این مقاله با توجه به نظرات مخاطبین در فضای مجازی، یکی از بهترین برندهای مکمل بدنسازی ایرانی را معرفی کنیم.

بهترین برند مکمل بدنسازی ایرانی کدام است؟

یکی از اولین تولید کننده مکمل های بدنسازی و ورزشی در ایران، داروسازی کارن است.

احتمالا شما نام مکمل های این شرکت را تحت برندهای کارن و پی ان سی شنیده اید.

در ادامه به معرفی این شرکت و تاریخچه آن می پردازیم و سپس علت های انتخاب این برند به عنوان برترین تولیدکننده مکمل در ایران عنوان می کنیم.

 

تاریخچه داروسازی کارن

داروسازی کارن اولین تولیدکننده مکمل های غذایی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1378 آغاز نموده و یکی از کامل ترین سبدهای مکمل های غذایی، ورزشی و فرمولاهای انترال را دارد و هم اکنون با داشتن 18 خط تولید و بیش از 160 نوع مکمل، دارو و فرمولا یکی از پیشتازان و خوش نام ترین برندها می باشد.

مکمل های ورزشی این شرکت تحت برند پی ان سی و مکمل های گروه تندرستی و بیمارستانی آن ها با همان نام کارن تولید می شود.

معیارهای انتخاب کارن به عنوان بهترین تولید کننده مکمل غذایی و ورزشی در ایران

مجوزها و گواهی ها

با ورود به سایت داروسازی کارن، منوی درباره ما و بعد قسمت گواهی نامه ها، آنچه نظر را جلب می کند، مجموعه ی کامل گواهی های داخلی و بین الملی داروسازی کارن است.

این مجوزها شامل مجوزهای لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنایع و معادن به همراه گواهینامه هایی نظیر  ISO9001 ،  HACCP، ISO 22000، ISO14001 ،DQS آلمان، GC MARK ، HALALوGMP می باشند  که نشان دهنده تولید محصولی سالم با بالاترین کیفیت است.

تاییدیه سازمان دوپینگ و المپیک کشور

از جمله نگرانی های ورزشکاران، مصرف مکمل های غیرقانونی حاوی هورمون ها و استروئیدها است.

از جمله راه های اطمینان در این خصوص نگاه به مجوزهای صادر شده برای آن مکمل است.

و مهم ترین مجوزها مجموع مجوزهای سازمان غذا و دارو است و اگر می خواهید یک قدم فراتر بروید به لیست نادو(ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) نگاهی بیاندازید.

در سال 2014  نادو لیست مکمل های مجاز مورد تایید خود برای ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون اعلام کرد. مکمل های کارن و پی ان سی از جمله مکمل های مورد تایید این سازمان بوده اند.

سبد کامل و تنوع بالای مکمل های غذایی و ورزشی

یکی از لذت های خرید مکمل، کنارهم گذاشتن قوطی های یک شکل است. این اتفاق زمانی می افتد که مرجع خرید شما، برندی با تنوع بالا مکمل های ورزشی باشد. داروسازی کارن این امکان را برای شما فراهم کرده است.

این شرکت یکی از گسترده ترین و کامل ترین سبدهای مکمل های ورزشی، تندرستی و بیمارستانی را دارا است. با ورود به سایت این شرکت به راحتی می توانید به مکمل ها به صورت طبقه بندی شده دست پیدا کنید.

اثربخشی مکمل ها

در بین معیارهای انتخاب بهترین برند مکمل بدنسازی در ایران، اثربخشی یکی از برجسته ترین علل های انتخاب است.

با مطالعه نظرات مصرف کنندگان مکمل های این برند در فضای مجازی به راحتی می توان به این نتیجه رسید که کارن یکی از بهترین ها است. بیش از 80 درصد مکمل های ورزشی این برند از کاربران امتیاز 4 و بالاتر(از 5 امتیاز) را کسب کرده اند.

از محبوب ترین مکمل های این برند می توان به آمینو وی 4600، مس گینر وی آلبومین، پودر ال گلوتامین پی ان سی، کراتین مونوهیدرات، اچ ام بی پی ان سی و ایزو وی اشاره کرد.

سورس و منبع اولیه مکمل ها

حقیقت این است که هنوز در ایران تولید کننده ای بی نیاز از مواد اولیه در حوزه مکمل و دارو نداریم. به عبارتی تمام تولید کنندگان داخلی مواد اولیه خود را وارد می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که در این شرایط تحریم که واردات با ممنوعیت های بالایی روبه رو است یک شرکت توانسته باشد با اعتبار و قدمت خود شرکت های معتبر را قانع و وارد مذاکره کند.

کارن یکی از قدیمی ترین های این حوزه است و تیم بازرگانی و واحد تحقیق و توسعه آن به خوبی منابع اولیه معتبر را شناسایی کرده و با آن ها همکای می کنند. از جمله شرکت های همکار کارن، DSM سوئیس است که یکی از برترین و بزرگ ترین های تولید کننده های ریزمغذی در جهان است.

 

باشگاه مشتریان فعال

باشگاه مشتریان نشان وفاداری و احترام به مشتری است.

و باشگاه مشتریان کارن از جمله فعال ترین ها در حوزه مکمل است. این کلاب دارای حداقل 6000 هزار عضور فعال است.

ورزشکاران می توانند با عضویت در این باشگاه و ثبت کد مکمل های مصرفی خود از جوایزی نظیر شیکر، تیشرت، ساک ورزشی، حوله و حتی پکیج های مکملی نیز بهره مند شوند.

واحد مشاوره فعال

در صورت وجود سوال درخصوص مکمل ها می توانید از طریق راهای ارتباطی مختلف سوال خود را با کارشناسان و مشاوران این شرکت مطرح کنید. از جمله راه های ارتباطی موجود می تواند به سایت، پیج رسمی و تلفن مشاوره اشاره کرد.

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
          ارسال شده در 11 خرداد 02
1-0دیسلایک
پاسخ
          ارسال شده در 11 خرداد 02
1-0دیسلایک
پاسخ
یک دیدگاه جدید ثبت کنید :